Minden - Kommunikáció

Minden - Kommunikáció

A legmenőbb ünnepi kampányok

2017. december 14. - FITmind

Az ünnepi hangulat beragyogja a decembert. Tudom, sok a rohanás, ajándékbeszerzés... De akkor is, ne mondja senki, hogy nem érzékenyül el a sok kivilágított épület és fenyőfa láttán, vagy nincs benne a várakozás az együttlétre, ajándékozásra és a karácsonyi menüre.xmaskampany.jpg

Ezt a várakozást és ragyogást megfűszerezik a nagy brand-ek. Olyan marketingkommunikációs kampányokkal, amiktől még szerethetőbbek lesznek. És nem csak a már hűséges ügyfelek vagy vásárlók számára.

Bevonják egy jó kis "játékba" az embereket. Ajándék mellett ÉLMÉNYT is adnak nekik.

Íme a TOP 3 ünnepi kampány:

 

LIBRI - TALÁLD MEG AZ AJÁNDÉKKÖNYVET

„Libri olvasásnépszerűsítő kampányaival, eseményeivel, akcióival az olvasás fontosságára szeretné felhívni a figyelmet, illetve arra, hogy egy könyvnek minden helyzetben és pillanatban lehet örülni. Könyvet kapni öröm, és találni meg talán még nagyobb, hiszen nem számítunk rá. A Libri karácsonyi kampányának segítségével olyanokhoz is eljuthat egy ajándékkönyv, akikhez másképpen nem biztos, hogy eljutott volna" - írják a kampánybejelentőben. 

A Libri december 1. és 24. között futó kampányában 1000 könyvet helyez el Budapest mellett még 20 vidéki városban. A könyveket a Libri könyvszakértőinek ajánlásával kapják meg a megtalálók egy különleges helyszínen, különleges csomagolásban. A könyvszakértők havonta ajánlanak könyveket a Libri oldalán, és köztük nemcsak ismert emberek, hanem a Libri dolgozói megtalálhatók, a márkamenedzserük például az egyik kisfilmben is főszerepet kapott.

A részletekről ITT OLVASHATSZ.

 

TELENOR - ADVENTI NAPTÁR TELE MEGLEPETÉSSEL

December 1-től 24 napon át 24 meglepetéssel készül a Telenor ügyfeleinek, megköszönve ezzel hűségüket. Az advent.telenor.hu oldalon és a MyTelenor alkalmazásban elérhető adventi naptárban minden nap más meglepetés várja a telenorosokat.

A Telenor a karácsonyvárás időszakában népszerű adventi kalendáriumot gondolta újra XXI. századi módon: december 1-től digitális adventi naptárat indít, melyben naponta új meglepetések várják az oda látogató ügyfeleket.

A különleges tartalmi dinamikával felépülő naptár célja, hogy meglepetésekkel, hasznos praktikákkal, vagy kizárólag Telenor ügyfelek számára elérhető különleges kedvezményekkel segítsen leküzdeni a karácsonyt megelőző hetekre jellemző stresszt és megkönnyítse a készülődés időszakát.  (PcPult)

 

E.ON - KARÁCSONYI VARÁZSLAT

Az E.ON idén karácsonykor egy különleges, virtuális valóság alapú alkalmazással lepi meg a budapesti tömegközlekedést használókat. Az Ünnepi Fények applikációval a 4-es és 6-os villamosok vonalán járó combinókat az utasok egy pillanat alatt olyan szánokká alakíthatják, amelyeket rénszarvasok húznak. Ez különösen sötétedés után nyújt igazán hangulatos, ünnepi élményt.

A combinók végállomásain, az Újbuda-központnál lévő Allee Bevásárlóközpontnál és a Széll Kálmán téren álló E.ON standoknál forró teát kapnak az utasok ajándékba. Ráadás meglepetésként december 14-én a magyar női vízilabda-válogatott tagjaival, 15-én pedig a férfi pólósokkal készíthetnek közös fényképet a rajongók a standoknál.

Az E.ON Ünnepi Fények alkalmazás letölthető iOS és Android operációs rendszerre is a megfelelő internetes áruházakból. (Médiapiac)

 

Fotó: Marina Khrapova on Unsplash

 

Rizsányi Rózsa

Tartalommarketing, PR és kommunikáció

 

A bejegyzés trackback címe:

https://igykommunikaltokti.blog.hu/api/trackback/id/tr4213500019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása