Minden - Kommunikáció

Minden - Kommunikáció

(Marketing)kommunikációs trendek 2018-ban

2018. január 09. - FITmind

(Kis)vállalkozóknak és nagy cégeknek is érdemes odafigyelni rájuk!trends2018.jpg

Influencerek bevonása

Az influencerek 2018-ban is meghatározóak lesznek. A PR-os és kommunikációs szakembereknek érdemes bevonni őket. Nem az számít, hogy minél több követőjük legyen, inkább az, hogy olyan közönségük legyen, aki reagál a posztokra, és bevonódik a kommunikációba. 

 

Tartalommarketing

A tartalommarketing szerepe idén sem csökken, sőt!

A szakterületen egyedi, minőséges és értékes tartalmat megosztani 2018-ban is megéri. A lényeg, hogy rendszeresen és következetesen közöljünk tartalmat. Igyekezzünk minél jobban figyelni a célközönség problémáira és kérdéseire. Adjunk rá válaszokat és megoldásokat. 

 

Elmosódó határok

Egyre erőteljesebben elmosódnak a határok a PR, a marketing, az influencerek és a bloggerek között. Az integrált (marketing)kommunikációs stratégia fontosabb, mint valaha. 

 

Mérhető PR és kommunikáció

Az adatok mérése ma már nem pusztán a sales és marketing területén elengedhetetlen. Egyre fontosabb, hogy a PR és kommunikáció hatását, az emberek elérését és bevonódását is mérjük. Erre kiváló eszközök vannak, íme néhány példa, mit és hogy érdemes mérni. 

A marketingkommunikáció terén a branding és a performance marketing eszközeit igyekeznek összehangolni, ezzel is a vásárlók adatközpontú megközelítése felé haladva.

 

A videó idén is trendi

A videó nagyon népszerű volt 2017-ben. Ez idén sem lesz másként, annyiban változik a helyzet, hogy az élő videós bejelentkezések hódítanak majd.

 

Employer branding

A jó hírnév és bizalom megalapozása, valamint fenntartása nem pusztán „kifelé” a célközönség vagy az együttműködő partnerek felé fontos. A „belső” értékek, a munkáltatói márkaépítés ugyanakkora erővel bírnak: a munkaerő vonzása, megtartása és motiválása egyre fontosabb és tudatosabb (és egyre nagyobb kihívást is jelent).

 

Források: Forbes, Femfounder és Inside PR Podcast

 

 

Rizsányi Rózsa 

Tartalommarketing, PR és kommunikáció

A bejegyzés trackback címe:

https://igykommunikaltokti.blog.hu/api/trackback/id/tr2313561087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása