Minden - Kommunikáció

Minden - Kommunikáció

Minden kommunikáció...

"Érvelni jó. Meggyőzni fontos. Hatni felelősség." - Aczél Petra

2017. december 30. - FITmind

Egy mosoly, egy kacsintás, egy legyintés, egy e-mail, egy interjú, egy small talk, egy előreengedés, egy dugóban való beintés... Mind-mind üzen valamit. Mind kommunikáció... Na és a beszéd! A beszéd elől nincs menekvés! Minden áldott nap el kell mondanunk, mit szeretnénk, mit érzünk. Jól kell tudnunk kérdezni és (meg)hallgatni is, hogy tényleg tanulhassunk, és elérjük, amire vágyunk. A kommunikáció ezért olyan fontos nekem és neked!
kathia-dobo-videos_kicsi.jpg

Szerbiában születtem magyarként. Ez hatással van az egész életemre. A magyar nyelv szeretete nem csak hobbi számomra, ezáltal tudtam meghatározni az identitásom és a hovatartozásom.

Másodikos gimnazista voltam, amikor elkezdtem rádiózni. A Szabadkai Rádióban tanultam az újságírást. Interjúk, riportok, szerkesztés, műsorvezetés - minden, ami kommunikáció. Imádtam! Akárcsak az irodalmat. Így kerültem az Újvidéki Egyetem Bölcsészettudományi Karára, ahol magyar nyelv és irodalom tanárként végeztem 2002-ben.

Nagy vágyam volt, hogy Budapesten élhessek egyszer. A délszláv háborúk, majd a bombázások megadták a kellő erőt, hogy 2003-ban elhagyjam az országot gimis szerelmemmel, aki ma a férjem és két gyermekem apja. Támaszom mindenben, az újrakezdésekben is.

Kommunikáció - tudatosan

Többéves, multis ügyfélszolgálatos (kommunikációs) tapasztalat után 2015-ben belevágtam a "bizonytalan szabadúszásba", és vitt vissza az utam ahhoz, amit nagyon szeretek: az interjúk készítéséhez, az íráshoz, a kapcsolatépítéshez. Amivel jelenleg foglalkozom: szövegírás, szerkesztés, tartalommarketing, valamint PR és kommunikáció.

 

profilrose.png

Állandó fejlődésre és tudatosságra törekszem az élet minden területén.

Ezen az oldalon a TUDATOS KOMMUNIKÁCIÓRA fókuszálok.

Ha könnyedebb, érzelmesebb és nőiesebb témákra vágynál, ajánlom FITmind nevű blogomat. Ott is a tudatosság áll a középpontban. Motiválunk az egészségtudatos életre, és hogy ezt add át a gyermekednek is. Arra, hogy tölts sok időt a szeretteiddel és ápold a kapcsolataid. Arra, hogy ismerd meg és szeresd önmagad. ÉLJ MOST, meríts erőt a szeretetből, és abból, amit szenvedéllyel csinálsz.

Számomra élmény megismerni az emberek és vállalkozások történetét. Évek óta gyakorlom, hogyan hallhatom meg, kik is ők valójában, mi az, ami igazán fontos nekik, mire vágynak, mit és kinek kínálnak. Ezt az üzenetet kommunikáljuk letisztultan, célirányosan és érzelmekkel teli.

Leggyakrabban női kisvállalkozókkal és interjúalanyokkal hoz össze az élet. Szeretem a szépet, a megindítót, a motiválót és mindazt, ami az egészséges testi-lelki életre inspirál. 

Siker számomra, ha a (cél)közönség felfigyel rájuk, megszereti őket és továbbadja a (jó)hírüket.

Az pedig már hab a tortán, mikor egymással összeköthetem az általam megszeretett személyeket vagy márkákat, és ebből kreatív, értékes, sokakat inspiráló végeredmény születik.

 

PÉLDAÉRTÉKŰ NŐK, AKIK (MARKETING)KOMMUNIKÁCIÓJUKKAL KITŰNNEK, MUNKÁJUKKAL PEDIG BOLDOGABBÁ ÉS EGÉSZSÉGESEBBÉ TESZIK A VILÁGOT.

 

Fotó: Pure&Pastel Photography 

 

Rizsányi Rózsa

Tartalommarketing, PR és kommunikáció

A bejegyzés trackback címe:

https://igykommunikaltokti.blog.hu/api/trackback/id/tr3213535159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása