Minden - Kommunikáció

Minden - Kommunikáció

Nyuszika és a hatékony kommunikáció

2017. december 17. - FITmind

Igen, ez egy favicc. De annyira jól rávilágít egy egyszerű, mégis nehezen kivitelezhető, tényre. A pontos és célirányos kommunikációval, a megfelelő helyen és időben, nagyobb valószínűséggel elérhetjük, amit szeretnénk.

De ha nem is, legalább megpróbáltuk. :-)

 

Íme a vicc:

A medve halállistát készít, és amelyik állatot felírja rá, azt megöli. Ennek híre megy, és odasiet a szarvas a medvéhez:
- Mondd medve, én is rajta vagyok a halállistádon?
- Igen.

(megeszi a medve)

A farkas is beszalad a medvéhez, tudni szeretné az igazságot:
- Mondd medve, én is rajta vagyok a halállistádon?
- Igen.

(megeszi a medve)

Végül odamegy hozzá nyuszika is:
- Mondd medve, én is rajta vagyok a halállistádon?
- Igen.
- És nem lehetne kihúzni?
- De, persze.

 

Rizsányi Rózsa 

PR, tartalommarketing és kommunikáció

A bejegyzés trackback címe:

https://igykommunikaltokti.blog.hu/api/trackback/id/tr5913506813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása