Minden - Kommunikáció

Minden - Kommunikáció

Hogyan mondd el hatásosan, mivel foglalkozol?

2018. január 04. - FITmind

Ha megkérdezik, mivel foglalkozol, össze tudod foglalni egy ütős mondatban? Általában a következő fut át az agyunkon, ha válaszolni kell: hol is kezdjem, olyan sokrétű, és még annyi tervem van... Minden bemutatkozással ügyesebbek leszünk, de azért, ha akad egy jó „képlet”, használjuk.bemutatkozas.jpg

Imádom hallgatni az angol nyelvű podcastokat, több témakörben követem őket (marketing, kommunikáció, márkaépítés, önfejlesztés, motiváció). Rendkívül jól feldobja a mosogatást, teregetést, esti sminklemosást...

Csak ajánlani tudom, hogy keress a téged érdeklő témakörben néhány kedvencet! Eljuthatnak hozzád a legfrissebb hírek, a legújabb trendek és a legjobb szakemberek szórakoztató és informatív formában.

 

 

Az én egyik kedvencem: Building a Story Brand with Donald Miller. Nagyon sok hasznos információt lehet hallani a honlapok és a szövegek felépítésével, a márkakommunikációval, valamint a vállalkozás fejlesztéssel kapcsolatban.

Egyik részben arról volt szó, hogyan mutassuk be röviden és hatásosan, mivel foglalkozunk. Három lépésből kell felépíteni, hogy célirányos és tartalmas legyen. 

1. Mi az ügyfél/vásárló problémája?

Fontos, hogy rögtön azzal indítsunk, mire kínál „gyógyszert” a termékünk, szolgáltatásunk.

2. Mi a megoldás?

Pár szóban ki kell fejteni, hogyan oldja meg hatásosan a „problémát” a cégünk vagy munkáltatónk.

3. Mi az ügyfél/ vásárló nyeresége?

Vázoljuk fel a végeredményt: mit nyújtunk, mivel lesz jobb/több a vásárlók, ügyfelek élete.

 

 
Vegyünk egy példát!

Tegyük fel, bio alapanyagokból készült bébiételeket gyártunk és árusítunk. A bemutatkozás így néz ki:

A szülők maximálisan odafigyelnek arra, mivel kezdik kisbabájuk hozzátáplálását, ezért az általunk gyártott bébiételek hazai termelők bio alapanyagaiból készülnek, megalapozva a gyermekek egészségét és jóllétét.

 

Miért fontos, hogy „összeszedetten” mondjuk el, mivel foglalkozunk?


Azonnal tudják a beszélgetőpartnereink, nekik szól-e a termékünk/szolgáltatásunk, vagy ha nem, esetleg kit érdekelhetne.
Ha egy kis idő elteltével kezükbe kerül a névjegykártyánk vagy meglátják egy Facebook bejegyzésünket, biztosan eszükbe jut, kik vagyunk és mivel foglalkozunk, ha letisztult és hatásos volt a bemutatkozónk.
 

Fotó: rawpixel.com - Unsplash

 

Rizsányi Rózsa 

Tartalommarketing, PR és kommunikáció

A bejegyzés trackback címe:

https://igykommunikaltokti.blog.hu/api/trackback/id/tr9013548481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása